Wat moet ik doen als ik Je video bevat mogelijk muziek die eigendom is van een derde partij.?

Dit staat eronder
Als je de overeenkomende muziek wilt beluisteren, speel je de video aan de rechterkant af. De video wordt afgespeeld vanaf het punt waarop de overeenkomende beelden zijn bepaald.

Je video is beschikbaar en afspeelbaar.

Hieronder vind je de details:

"DUBSTEP RASTA - Transition Music", geluidsopname beheerd door: 2:50
AdRev for Rights Holder
Voor meer informatie over hoe claims van invloed zijn op je video's klik hier.
Erkennen
Betwisten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan het betwisten om de claim te verwijderen en dan moet je wachten tot je een reactie krijgt van de derde partij. Als het lukt is het goed maar als het niet aanvaard is dat kan je het nog een keer betwisten maar is dat niet lukt dan wordt de video verwijderd of als het muziek kan je gewoon de muziek wegdoen met de hulp van youtube video editor.