beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik op internet iets wil invullen, on- selekteerd de pagina steeds, hoe kan ik dat weer herstellen?

beetje moeilijk uit te leggen, maar als ik op internet iets wil invullen, on- selekteert de pagina steeds (automatisch doe zelf niks), hoe kan ik dat weer herstellen? dus bijv als ik wat typ, kom ik tot 2 letters en dan moet ik weer inklikken (pagina selecteren) Hoop dat iemand het weet wat ik er aan kan doen, want is heel vervelend, alvast vriendelijk bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
10 jaar geleden
heb je een laptop met touchpad?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grote kans dat het probleem ligt bij het touchpad inderdaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoord, zou kunnen, heb wel touchpad maar gebruik ik nooit, alleen de muis, heb de laptop al jaren, heb hier nooit last van gehad vaan wat ik omschreven heb, kan dat dan vanzelf zo zijn gegaan of naar een update? en wat kan ik er dan aan doen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Je gebruikt je touchpad niet, maar deze staat vaak standaard aan. Als je dan met je hand er overheen veegt tijdens het typen, kan het zijn dat je dus ineens iets anders selecteert.
Ritsuka
10 jaar geleden
Zit vaak een knopje of toetsencombinatie (onder die blauwe F toetsen) om het uit te zetten.

Antwoorden (1)

Het kan inderdaad zo zijn wat in de reacties al werd verteld.
Installeer eens een andere browser en kijk eens of er het zelfde gebeurt.
Zo ja, dan heb je je antwoord.
Zo nee, dan moet je verder zoeken of je berusten in de nieuwe browser.
Kijk dan eens kritisch naar de invoegtoepassingen, ook deze kunnen de gemene deler zijn.
Verwijder hier degene die je niet nodig hebt.
Mocht er iets fout's gaan, geen probleem je kan ze immers ook gewoon weer aanzetten.

Je kan ( van uitgaande dat je Windows gebruikt met internet explorer ) ook je browser resetten, weet het klinkt vreemd maar je browser kan je inderdaad resetten.
Ga daarvoor naar extras/internetopties selecteer hier tablad geavanceerd.
En klik opnieuw instellen.