Downloadsnelheid hoger met sneller ADSL abonnement?

Stel dat ik 13Mb haal met een 20Mb abonnement.
Zou ik met bv een 30Mb abonnement, snelheden behalen die hoger zijn dan die 13Mb?
Of blijft het maximaal behouden, dus 13Mb blijft sowieso 13Mb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
SimonV
10 jaar geleden
Ik zou eerst proberen of je snelheid van 13 Mb echt niet hoger kan: Zie http://internetsnelheid-testen.nl/internetsnelheid-in-de-praktijk/internetsnelheid-optimaliseren

Het beste antwoord

Nee dan kan je lijn niet harder, sorry, maar dan moet je echt glasvezel gaan nemen voor hogere snelheden en glas is vaak nog goed koper ook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
redhouse
10 jaar geleden
Heb hier internet via koper , abbo voor 40mb en haal het met gemak. Upload in vergelijking met glasvezel is lager maar geen reden voor overstap en het is ook nog goedkoper.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn lijn kan niet hoger is mijn antwoord. Dat jouw lijn dat wel kan, komt doordat je waarschijnlijk dichter bij de wijk centrale woont, of ADSL2+ of dergelijk iets hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je van adsl 2+ naar een vdsl of pairbonding verbinding zou gaan dan wordt je download wel hoger, de maximaal haalbare download snelheid bij adsl 2+ is 24 Mbit/s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet wel rekening houden dat je misschien gewoon ver van de wijk centrale ligt en er dus van die 24 alsnog 10 MB verloren kan gaan. Ik denk dat het een kwestie is van proberen, scheelt het veel geld in de maand?

Andere antwoorden (1)

De maximale upstream is 1 Mbit/s, de maximale downstream 8 Mbit/s.
alleen bij ADSL2+ is de snelheid hoger...