Hoe kan je een thumbnail van een YouTube video downloaden met behulp van F12?

Er zijn vele manieren om de thumbnail van een YouTube video in handen te krijgen. Maar een tijdje geleden zag ik er een waarbij je op F12 moest drukken en naar een link of de tekst 'img' moest zoeken (iets in die richting). Ik heb het geprobeerd bij een video maar ik kwam er niet uit.

Kan iemand deze manier uitleggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
2.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
kun je niet gewoon printscreen doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jawel, maar de kwaliteit is bij de bovenste hoger (voor zover ik weet)

Antwoorden (1)

F 12, heb ik nog nooit van gehoord.
Je kan een schermdump maken met PrtSc.
Maar ook onder je rechter muisknop heb je diverse functies
waaronder video url kopieren
video url kopieren op huidig tijdstip
en met de realplayer heb je ook nog de mogelijkheid om de gehele video down te loaden.
maar daar zijn meerdere programma's voor.