Hoe kan ik meerdere mailtjes in 1 keer een antwoord sturen?

Ik heb een advertentie geplaatst en veel reacties gekregen. Die wil ik allemaal een standaard mail terug sturen. Hoe kan ik dat doen zonder dat ik ieder mailtje apart moet beantwoorden?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik wil niet ieder mailtje eerst moeten openen, het gaat om honderden mailtjes.
Is er een programma waarmee ik dat kan doen? Dat je bijv. net als bij veel mailtjes in 1 x verwijderen, in 1 x al die mailtjes een mail kunt sturen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (3)

Je kan alle adressen intypen, of een standaard mail schrijven en het kopiëren en appart baar elke afzender sturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dat is juist wat ik niet wil -). Ik zoek iets waarmee ik bijv alle mailtjes kan aanvinken en dan in 1 x beantwoorden. Dus niet apart. Hoe doen ze dat met nieuwsbrieven?
Amadea
10 jaar geleden
Zoals ik hieronder beschrijf wordt dat gedaan!
Door gebruik te maken van de BC-mogelijkheid: Blind Copy. Dan kan je reageerders allemaal hetzelfde mailtje in één keer sturen, zonder dat ze elkaars e-mailadres zien.
Je maakt een apart mapje contactpersonen waar je alle adressen naartoe knipt en plakt. En bij geadresseerde in het bericht klik je BC aan, en kiest dan het betreffende mapje.

Denk er aan dat je niet de CC gebruikt, Carbon Copy. Want dan zien ze aan wie het bericht allemaal verzonden is, en er zou misbruik van kunnen worden gemaakt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1 goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp alle antwoorden en het zijn ook goede oplossingen, maar kan hef niet gemakkelijker? Ik moet nu dus eerst alle mailtjes openen en het mailadres opslaan. Is er niet iets dat je, bijv net als verwijderen, in 1 x, boven alles aanklikken, en dan alles kunt beantwoorden ? Of alle mail adressen in 1 x kunt opslaan?
Amadea
10 jaar geleden
Als je direct nadat je een bericht over hetzelfde ontvangt het mailadres in het specifieke mapje opslaat, dan is het vrijwel geen moeite meer. Is het onderwerp afgehandeld, het product verkocht, dan kan je het mapje in een keer verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat er om dat ik dat juist wil omzeilen. Het gaat om honderden reacties. Mijn vraag is of het gemakkelijker kan.
als je perse wilt beantwoorden kan je simpelweg de tekst kopieren (Ctrl+C) en plakken (Ctrl+V) en anders zoals 'Amadea' zei