Ik kan niet meer naar mijn ziggo gateway hoe los ik dit op?

Ik heb sind een week een Windows 8 computer en wou hier op een minecraft server gaan maken. Maar al wil ik naar mijn gateway gaan dan vind hij hem niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan gemakkelijk bij je router komen: je opent het commandprompt (cmd intyppen in zoeken). Typt in, 'ipconfig' en drukt op enter. Dan zie je als het goed is ergens ipv4 adres staan (of iets vergelijkbaars, meestal 192.168.1.1) en typt dat getal in je internetbrowser. Daarna kom je bij je router terecht. Als er wordt gevraagd voor een gebruikersnaam en wachtwoord is dit: admin en admin.