Hoe krijg ik een standaard gateway?

Ik wil een portforwarden maar als ik voor de opdrachtpromp ipconf/all intype staat er niks bij standaard gateway. Er staat alleen ::

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dan is er geen netwerk kaart of geen netwerk kaart geïnstalleerd.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ga naar Start/Run en typ devmgmt.msc + enter. Kijk of er een apparaat is met een geel icoontje bij 'netwerk adapters'. Is die er niet dan even downloaden via de website van de fabrikant en installeren.

Is er geen geel icoontje. Zorg er dan voor dat je ethernet kabel goed is verbonden met je modem/router en check of het apparaat aan staat. Herstart daarna je modem en router. (5 minuten spanningsloos maken).