Waarom werkt mijn internet zo slecht?

Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop van Acer. Het heeft windows 8. Als ik pagina's op (verschillende) webbrowsers probeer te laden krijg ik de ene keer de bekende pagina dat ik internetproblemen heb, en de andere keer laadt hij wel gewoon. Een kwart van de keren doet hij het simpelweg niet. Op andere computers werkt het internet prima. Hoezo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

het blijkt dat zowel win7 en win8 een deel van de bestaande bandbreedte inpikken, maar dat kun je in het Register wel aanpassen... als je weet hoe.. nou kijk, kijk even op de link.. die ik heb bijgevoegd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb het net zelf aangepast voor mijn Window$ 7 Ultimate ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een deel van de bandbreedte inpikken zorgt niet voor niet-geladen pagina's. Verder heb ik dezelfde internet bandbreedte snelheid op xp, 7 en 8, namelijk 80mbit op een 80mbit abbo.