hoe komt het dat ik op facebook mijn profielfoto niet kan bekijken?

ik heb mijn profielfoto ingesteld voor vrienden van vrienden maar je kunt hem zo niet bekijken, je moet eerst naar mijn foto's gaan en hem daar bekijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Hij is waarschijnlijk dan nog aan het laden. Of refresh de pagina staat zo'n dinkie links boven in naast voorige en volgende pagena (<-- & -->)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, dat gebeurt soms en is een fout van FB.. Enige wat je daaraan kunt doen is je profielfoto nog een keer opnieuw instellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik ingelogd ben zie ik mijn foto wel maar al je niet ingelogd bent zou het best zo kunnen zijn dat je hem niet ziet omdat je dan geen vrienden bent met dat profiel