wat betekend code oxc0000142?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Amadea
11 jaar geleden
Waar zie je die code?

Het beste antwoord

Dit gebeurt als het computersysteem te veel is belast, of als belangrijke bestanden zoek raken, worden verwijderd of afgebroken.
In de bron vind je nog een belangrijke oorzaak en een manier om alles weer te herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad dat is zo,bedankt

Andere antwoorden (1)

Dat betekent dat de toepassing niet geinitialiseerd kan worden. Als je googelt op jouw code kun je (vooral engelstalig) heel veel oplossingen vinden maar als je toch niet verder wil met waar je mee bezig was is er niets aan de hand.