als ik cc (ondertiteling) aan mijn youtube video wil toevoegen staat er: deze tracks worden niet in je video weergegeven kan iemand mij helpen?

ik heb een print-screen gemaakt

Weet jij het antwoord?

/2500

De melding is "onbekende trackindeling", dus youtube zegt al dat de ondertitel-file niet in het juiste format is. Wat voor soort file probeer je te uploaden ? Toegevoegd na 4 minuten: YouTube ondersteunt de volgende file formats: .srt - SubRip - only the basic version is supported. .sbv - SubViewer .scc - Scenarist Closed Caption. .dfxp - Distribution Format Exchange Profile. .smi - Synchronized Accessible Media Interchange .sub - MPlayer Subtitle (and other similar formats) .lrc - For lyrics .rt - RealText .stl - EBU-STL. Widely used in Europe for broadcast content. Je hebt dus blijkbaar iets anders gebruikt. Toegevoegd na 47 minuten: Volgens je reactie gebruik je .srt , youtube zegt dat ze alleen de basic version ondersteunen. Hoe heb je die srt precies zelf gemaakt ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100