als ik cc (ondertiteling) aan mijn youtube video wil toevoegen staat er: deze tracks worden niet in je video weergegeven kan iemand mij helpen?

ik heb een print-screen gemaakt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

De melding is "onbekende trackindeling", dus youtube zegt al dat de ondertitel-file niet in het juiste format is. Wat voor soort file probeer je te uploaden ?

Toegevoegd na 4 minuten:
YouTube ondersteunt de volgende file formats:

.srt - SubRip - only the basic version is supported.
.sbv - SubViewer
.scc - Scenarist Closed Caption.
.dfxp - Distribution Format Exchange Profile.
.smi - Synchronized Accessible Media Interchange
.sub - MPlayer Subtitle (and other similar formats)
.lrc - For lyrics
.rt - RealText
.stl - EBU-STL. Widely used in Europe for broadcast content.

Je hebt dus blijkbaar iets anders gebruikt.

Toegevoegd na 47 minuten:
Volgens je reactie gebruik je .srt , youtube zegt dat ze alleen de basic version ondersteunen. Hoe heb je die srt precies zelf gemaakt ?
gvrox