Wordt een .BE domein goed gevonden in de Nederlandse Google?

Ik wil een Nederlandse website beginnen over ICT maar .NL is al bezet. Daarom wil ik anders voor een .BE domein kiezen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

als de .EU en/of .COM nog vrij is geeft dat nog meer mogelijkheden. Als de .BE nog vrij is neem je die er voor een paar cent ook bij. De truck is dat de alle 3 bij dezelfde site uitkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, maakt geen enkel verschil. Meldt je wel eventjes aan bij de indexering Google, dan heb je een kans meer.