Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik video's kijk loopt de video de hele vast hoe kan ik dit stoppen?

Ik heb dit probleem al eerder gehad en die antwoorden hebben toen voor een tijdje geholpen. Door de lokale opslag omhoog of omlaag te zetten maar nu blijft hij weer de hele tijd vast lopen. Ik heb de nieuwste versie van flash player. En video's die ik via internet kijk doen het wel normaal. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
970

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt vooral aan het werkgeheugen(RAM) van je laptop/pc aangezien er een buffer gemaakt moet worden. Het filmpje kan niet worden geladen door dit probleem maar het kan ook liggen aan je internet verbinding, maar aangezien je via internet normaal kan kijken lijkt het me aan je RAM te liggen..

Wat je ook kan proberen is om even een andere player te gebruiken zoals bijvoorbeeld VLC player die is heel klein en gebruikt niet veel RAM;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het ligt aan je geheugen of je genoeg screenshots hebt verbeter dat ? anders koop nieuwe laptop of pc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of een lagere snelheid kiezen maar het grote probleem is denk ik dat je te weinig werkgeheugen hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding