Waarom lukt het niet bij Uitzending gemist iets terug te zien?

Als ik op deze site kom, dan zie ik wel alle aflevering staan maar kan ik nergens op klikken. Dit geldt trouwens voor alle zenders. Dit geldt voor Internet Explorer, Firefox en Opera.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik denk dat het antwoord hierboven niet nodig is, waarschijnlijk moet u uw flashplayer bijwerken.

Op de volgende site kunt u deze vinden:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

De stappen staan als het goed is op de website,
Waarschijnlijk staan er bij youtube filmpjes ook dat u uw browser moet bijwerken, of anders in de toekomst geen video's meer kan bekijken. Als dat zo is, ligt het echt aan het updaten van uw Flash Player plugin :P.

M.v.g. Shiva
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan is je software waarschijnlijk verouderd. Secunia kan je verder helpen.