Wat moet ik doen als ik voor een bepaalde site wil registreren en ik moet op mn hotmail een mailtje binnen krijgen maar die komt niet

Ik heb mezelf op een site geregistreerd , normaal gesproken hoort hij bij mijn hotmail aan te komen, maar in geen enkele map zit hij! En ik kan me niet meer registreren :( ! Wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Misschien is het mailtje terecht gekomen in de spam/ongewenste berichten?

Anders gewoon op de website opnieuw een registratie bevestigingsmail aanvragen en even wachten.
Verder leert ervaring dat het bij sommige website iets langer duurt dan wordt gesuggereerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen mailtje binnen krijgt,dan contact opnemen met het beheer van de site en je probleem voorleggen.

Toegevoegd na 8 uur:
Als je geen contact kunt leggen met het beheer van die site dan weet ik het verder ook niet.

Ik denk ook dat het te maken heeft met een grote storing bij hotmail die sinds vanmorgen rond 10.00 uur is begonnen en af en toe nog steeds kuren heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij hotmail kan het vaak zijn dat het later binnen komt dan andere, Duurt het echt meer dan 1 dag kijk dan even bij je spam/junk/ongewenste mail. Nog steeds niet? Check dan na of je je e-mail goed heb geschreven op die site.