Als ik een filmpje wil bekijken op youtube, heb ik altijd onderbrekingen, moet ik weer wachten tot hij weer bijgeladen is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Dan is of je DOWNLOAD snelheid te laag, niet je upload snelheid. Of je bent te veel aan het downloaden.

Bijvoorbeeld een film downloaden op maximale snelheid én een youtube filmpje kijken zal niet altijd lukken. Maar als je deze vraag stelt, denk ik dat je een snellere provider nodig hebt. Al is met ADSL bijna altijd wel YouTube haalbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

eerst even een kleine opmerking, maar wat is je vraag precies? Ik ga hier dan maar antwoord op geven met wat ik denk dat je vraag is.

We hebben hier allemaal wel eens last van, dat betekend dat je internet een lage uploadsnelheid heeft.

Dus eerst even wachten tot het filmpje geladen is en dan kun je hem in één keer kijken, heb je dat gedoe ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je meerdere programma's open hebt staan, is je pc langzamer dan wanneer je alleen you tube open hebt staan. Ook door de virusscanner wordt je pc langzamer. Dit zeg ik er even apart bij omdat ik daar veel last van heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan de filmpjes ook van Youtube af downloaden op je pc, dan kan je ze rustig bekijken. Altijd handig als je een trage verbinding hebt of als het druk is op Youtube. Als je Firefox gebruikt kan je daar diverse add-ons voor downloaden. Als je Internet Explorer gebruikt, kijk dan bijvoorbeeld eens naar deze site:

http://www.orbitdownloader.com/Use-as-YouTube-Downloader.htm

of zoekopdracht:

http://www.google.nl/#hl=nl&q=youtube+downloaden+in+internet+explorer&meta=&aq=f&oq=youtube+downloaden+in+internet+explorer&fp=974cfba000896278