Hoe kan ik de volledige omschrijving zien op www.huurwoningen.nl bij een woning?

Ik zie genoeg leuke appartementen/flats/studio's op www.huurwoningen.nl maar als ik op een woning klik krijg ik niet de volledige omschrijving te zien. Ik ben echt geen onbekende met internet maar hier kom ik niet uit.

Ik ben gewoon ingelogd etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
ik kan gewoon alles zien, kenmerken, foto's etc.
Ik ben niet eens ingelogd. Het werkt in Internet Explorer en Firefox bij mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je krijg inderdaad alles te zien..
Maar bij mij stopt halve wegen de omschrijving er mee op..
Midden in een uitleg.. Even snel als voorbeeld gewoon wild raak iets:
"Gelegen aan een rustige straat in een kindvriendelijke woonwijk.IndelingEntree. Ruime Hal met meterkast, trapopgang en toiletruimte v.v. fonteintje en hangcloset. LivingRoyale living (ca...." Zo als je ziet stopt die gewoon met de omschrijving.

Antwoorden (1)

Als je de volledige teksten wilt lezen, zul je je moeten inschrijven bij de website. Dat kost € 19,95 per maand (zie bron, artikel 5). Het plaatsen van advertenties is gratis, maar om je voor een woning aan te melden heb je een abonnement nodig.
Pieter2011