Welke post, komt er in mijn postvak concepten terecht en waarom?

Een heel enkele keer komt daar post in terecht en heb totaal geen idee waarom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
23.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat je of heel lang bezig bent met een e-mail waardoor deze automatisch wordt opgeslagen in de map concepten. Of je hebt de mail afgebroken en niet verstuurd en blijft die in Concepten staan.

Het beste antwoord

Een concept is een bericht dat je niet meteen wilt verzenden maar opslaat in de map "Concepten". Het is me niet helemaal duidelijk wat wordt bedoeld: is het een bericht dat door jou zelf wordt verstuurd in een bepaald e-mailprogramma?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn wanneer een door jou opgesteld bericht in concepten terecht komt. Is de (wifi)verbinding uitgevallen, verstuur je het bericht vanuit een ander programma op je pc (b.v. vanuit je fotoprogramma), wil je nog even wachten met verzenden en later nog iets toevoegen?
Graag nog even een nadere toelichting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt.

Andere antwoorden (6)

Bij je concepten komen je berichten die je niet hebt verstuurd door bijvoorbeeld het ontbreken van een internetverbinding.

Dit wordt gebruikt om offline berichten op te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in concepten komen mailtjes waaraan je bent begonnen maar nog niet hebt afgemaakt
dus zeg maar je maakt een nieuwe mail met of zonder ontvanger
of zonder tekst of onvolledige tekst zolang je niet op verzenden drukt
blijft het in concepten staan
capthavoc
11 jaar geleden
Doorgaans komt bij mij díe mail in 'concepten' die ik opsla tijdens het typen, die ik bewust opsla zonder te verzenden, en mails waar ik een tijdje mee bezig ben en nog niet heb verzonden (deze slaat het programma automatisch op in concepten).
Soms zitten er ook lege mails in, ik heb dan een nieuwe mail aangemaakt, en ben hem daarna vergeten of ging wat anders doen en heb hem later weggeklikt. Hij is dan inmiddels wél opgeslagen in 'concepten'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je een mailtje begint te typen en een aantal woorden/regels neer hebt gezet, en vervolgens op het X drukt (dus sluiten) dan krijg je de melding "Wilt u de wijzigingen in dit bericht opslaan". Als je dan op ja drukt komt ie in concepten te staan.
Hij blijft bewaard om later eventueel af te kunnen typen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een concept is ten a;;en tijde een door jou zelf opgestelde mail en dus nooit een inkomend bericht. Dus op één of andere manier doe je het zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar komen zelf getypte afgebroken mailtjes.
Wanneer je jou bericht in dit mapje opent kan je verder typen en desgewenst verzenden.
Daarna komt het bij Postvak-uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+