Hoe zorg je voor snel draadloos internet op je laptop?

De t-mobile prepaid internet stick is zo ontzettend traag. Toch schijnt dit de snelste prepaid stick te zijn. Wat moet je doen om snel draadloos internet te krijgen op je laptop als je ergens buiten de deur bent? Zijn internet sticks de enige oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat noem je mobiel internet, met draadloos internet wordt Wi-Fi bedoeld.

Antwoorden (1)

Voor wat je wilt ja
daar zit niet veel anders op
bedenk dat je niet met een dongel niets meer moet proberen dan een mailtje of en paar pagina op te halen
youtube video bekijken en streaming mp3 of zo zou ik zeker niet proberen dat is erg duur.
je kunt het beste proberen gratis wifi spots te zoeken
en die dongle allleen voor gevallen dat je niet anders kunt
ik weet niet of je prepaid bent of zo ?
maar wifi spot zoals in de trein mac donalds ed zijn wel redelijk snel
bovendien kun je je internetgedrag en de plaatsen waar je het doet vrij makkelijk aanpassen lijkt mij
ik zie het nut er ook niet van in om ergens in een park of tijdens het vissen (wat je zo leuk op de reclame ziet)
daarvoor kan je beter een gsm nemen
capthavoc