Kan je naar tele2 ook een e-mail sturen?

zo ja, kan dan de site toegevoegd worden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.9K
capthavoc
11 jaar geleden
sorry maar wat wil je nu ? email is email natuurlijk heeft je provider een email adres
maar wat bedoel je met site ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel als je de site weet waar je de e-mail kan vinden, dat je die even erbij zet.

Het beste antwoord

https://www.tele2.nl/klantenservice/contact.html?delay=false

Je kunt daar je vraag stellen.

Toegevoegd na 47 seconden:
E-mailbericht naar de Klantenservice

Wij maken geen gebruik van een algemeen e-mailadres. Om een e-mailbericht achter te laten, zal de Virtuele Assistent jou drie vragen stellen en daarna vragen om je persoonlijke gegevens. Door gebruik te maken van de Virtuele Assistent kan de medewerker jouw e-mailbericht beter en sneller behandelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is te gecompliceerd om daar mijn verhaal te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of bellen naar de klantenservice? 0900-2411602

Andere antwoorden (2)

Goedemiddag hoofdkantoor van Tele2 Ik heb twee openstaande rekeningen staan die ik al betaald Heb gaat om twee keer €13 van de maand februari en maart maar die hebben al betaald nu hebben ze een vacature in de maand april verwerkt die € 13 wil ik graag terug hebben dan kan ik de maand februari al jullie ook betalen maar ik heb ze al betaald dus jullie kunnen ook van de maand april die €13 afhalen en verrekenen met de maand februari want jullie hebben mij ook afgesloten maar als ik nou niet zou betalen iedere maand dan zou het wat anders zijn Ik betaal iedere maand Dus ik zou graag hier een oplossing voor willen zien Ik ben ook niet van plan om die €13 nog een keer over te maken naar jullie Ik zal even de vacature nummers erbij zetten waar het om gaat en ik wil graag van jullie een oplossing zien Dit zijn de vacature nummers NL 1801799694 en hier komt het tweede vacaturenummer waar het om gaat vacaturenummer NL 1803235532 dus ik zou graag een oplossing hiervoor willen zien ben niet van plan om dubbel te gaan betalen voor iets wat ik al betaald Heb en bij de rekening omschrijving heb ik duidelijk de datums waar het om gaat neergezet dus ik wil van jullie een oplossing zien met vriendelijke groet de Heer PJ klink
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geachte heer/mevrouw,
IK heb alleen internet bereik in mijn woonkamer ga ik naar slaspkamer dan verdwijnt internet verbinding ik woon zelfs op bganegrond dus kan u nagaan dat ik te weinig internet sterkte heb gekrwgen voor wat ik u betaal pm , de bedoeling is wel dat ik overal in huis dezelfde bereik heb.
Ik hoop dat u dit aanpast en hoor graag spoedig van u.
1hieronymus van Alphenstraat 16
2806 PC Gouda