is het mogelijk om via mijn computer de webgeschiedenis van alle andere computers op het thuisnetwerk te bekijken?

zou iemand weten of ik dus de webgeschiedenis van mijn zoon op mijn computer via enige logs of dergelijke zou kunnen zien? ik heb toegang tot onze router instellingen via een adress als 192.168.0.x en als dit mogelijk is hoe is het dan mogelijk. ik weet dat ik het op zijn computer kan zien maar dat is niet wat ik wil ik wil dus via mijn computer de logs kunnen zien van elke andere computer op het netwerk.

Toegevoegd na 14 minuten:
ook is het de bedoeling dat de persoon wiens geschiedenis/logs ik kan bekijken hiervan niks door heeft

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via installatie van TightVNC is het mogelijk,
maar het is een ongezonde bezigheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en zouden de andere gebruikers daar dan een melding van krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, middels een klein icoontje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op zo'n vraag kan ik wel, maar wil ik niet eens antwoorden.!

Het beste antwoord

Dit is mogelijk via vnc dan kan je gelijk de andere pc besturen en alles mee kijken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt realvnc en dan kan je je ip invoeren met de poort 5900 dat is het poort die standaard is ingesteld
Je moet het zo invoeren 192.168.x.x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heeft de andere persoon dan door dat ik kan meekijken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die ziet helemaal niets ook leuk on geintjes uit te halen met familie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan zo instellen dat je hun muis niet kan bewegen en wel hun logs/ browser geschiedenis kan zien