Certificaat ongeldig?

Ik krijg de volgende melding:

Het beveiligingscertificaat van de server is nog niet geldig.
U probeert docs.google.com te bereiken, maar de server heeft een certificaat gepresenteerd dat nog niet geldig is. Er is geen informatie beschikbaar om te bepalen of dat certificaat betrouwbaar is. Google Chrome kan niet volledig garanderen dat u communiceert met docs.google.com en niet met een aanvaller. De klok van uw computer staat momenteel ingesteld op zaterdag 16 juni 2012 15:52:02. Is dit de correcte tijd? Als dit niet zo is, moet u de fout herstellen en deze pagina vernieuwen.
U kunt niet verder gaan, omdat de websiteoperator intensievere beveiliging voor dit domein heeft aangevraagd.

Ik ben gister voor het eerst met deze computer vanuit ierland naar nederland gekomen. Heb daarna de tijd aangepast naar de nederlandse tijd. Maar ook als ik de tijd terug zeg krijg ik de zelfde meldig. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat de computer met het internet verbonden is en dat het werkt. Heeft u al geprobeerd om op internet explorer op websites te gaan? verder kan het ook liggen aan google chrome dus opnieuw installeren is aan te raden als u wel op internet kan via andere browsers.
Veel succes,

Als u vragen heeft beantwoord ik deze graag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft te maken met de tijdswijzigingen. Opgelost na een tijdje prutsen. anyway de punten voor het antwoord