Is er een manier om het Journaal te bekijken in het buitenland?

Het is geografisch geblokt, dit komt waarschijnlijk door het EK-voetbal.
Is er een manier om het toch te zien? Mijn opa in Canada wil het zo graag.

http://help.publiekeomroep.nl/conversaties/huidige-geografische-lokatie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het is niet geografisch geblokt door het EK maar wij kunnen doordat de aarde rond is niet amerika en canada ontvangen. En anderson. Dat heeft te maken met de satelieten. Die kunnen niet buigen..
Als ik op Bonaire ben dan kijk ik naar BvN dat is een nederlands/ vlaams sateliet programma die opnames uitzendt van NL en Belgie. ( oa het journaal) dan zou het in Canada dus ook te zien zijn. Wat je kunt doen is via de webcam je opa het journaal live te laten kijken. Of het opnemen en op youtube te zetten. ( kijk wel eerst even of je dan niet strafbaar bezig bent en beslis dan of je het lekker toch wel doet- of niet ;)
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BVN is alleen via een schotel te ontvangen