Waarom verdwijnt een afbeelding steeds uit een pagina gemaakt in Joomla?

Als ik in Joomla een afbeelding in een artikel zet, dan verschijnt het gewoon. Ga ik naar een andere pagina en kom ik dan weer terug, dan is die afbeelding weer weg. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De afbeelding moet eerst geupload worden naar het Joomla-systeem. En dan maak je in het artikel een hyperlink naar het plaatje wat erbij getoond moet worden.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De afbeelding staat al in Joomla, dus dat is het niet. Toch bedankt voor het proberen.