Ik heb onlangs de kabel vervangen die van mijn modem naar de router loopt. De wifi verbinding op mijn Ipad is nu weg. Hoe kan ik dit weer herstellen?

Op mijn laptop heb ik wel nog gewoon de wifi verbinding, maar op mijn telefoon lukt het ook niet meer om verbinding te krijgen.
Graag een antwoord in Jip en Janneke taal, aangezien ik echt niet technisch ben aangelegd ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

heb je wel WiFi verbinding op bijv. je computer? of doet alleen het internet op de Ipad het niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je laptop is echt draadloos 'aangesloten'?