Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zit momenteel in Duitsland en zou graag 't programma 'Wat Als' terug kijken, hoe kan ik de blokkade omzeilen?

"we are sorry to inform you that due the rights restrictions , this matrial is no available in Germany"

dit is de foutmelding die ik krijg als ik op tvblik.nl/uitzendinggemist.nl/herhaling.nl/rtl.nl op zoek ga naar een willekeurige aflevering van 'Wat Als'. Is er een manier waarop ik deze regel kan omzeilen en dus toch het programma hier in Duitsland kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je Firefox gebruikt de add-on "Stealthy" downloaden.
Als je die geinstalled hebt, dan even op het icoontje drukken, dan configureren, dan selecteer je de optie "Enter the code for the country from where you want to pretend to be", vul daar in "NL".
Pagina laden die je wilt bekijken en klaar.

Veel kijk plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou het een proberen bij www.rtl.nl/gemist !! ik denk dat dat wel werkt.
overigens krijg je wel een scherm te zien momenteel waardoor je het beeld niet goed kan zien (zoals je ziet als je naar de site gaat), als je hem dan vergroot het scherm zodat je het filmpje over je hele beeldscherm ziet gaat dit automatisch weg!! veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
en anders kun je altijd wel een filmpje vinden op youtube daarvan!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding