Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede manieren om een meeting via internet te houden?

Ik heb een meeting met 3 personen waarvan er 1 in aruba zit. Op welke manier kan ik het beste een meeting opzetten? Opzich is een webcam niet nodig maar audio wel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
519

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een tijd afspreken waarop iedereen wil en beschikbaar is, en vervolgens met MSN (groepsgesprek/videogesprek) of Skype aan de slag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een echte meeting kan niet over het net...

Maar als je dan toch een soort van "meeting" wil hebben dan is het gedeelde bureaublad de beste optie... Chalkboard heet dat in het Engels...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb altijd meetings gedaan via internet tussen Singapore Delhi en Australië. Iedere site had 3 schermen met voor iedere locatie 1. Werkte zeer goed. Je kunt om 11 uur denken, dat een vergadering nodig is en na de lunch zit iedereen rond te tafel, alleen erg ver van elkaar.
Prive, gebruik ik skype en dat werkt ook heel goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens oovoo met de gratis versie kun je al met 3 man tegelijkertijd videochatten.
als die in Aruba een mindere verbinding heeft kan hij zelf zijn webcam uitzetten denk ik dat scheelt altijd.
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
probeer eens paltalk
http://www.paltalk.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skype. Net zo makkelijk als MSN, maar professioneler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding