Hoe verstuur ik op Twitter een DM?

Ik heb het wel al gegoogled maar ik snap het gewoon niet...

Toegevoegd na 45 seconden:
Ik gebruik trouwens gewoon Twitter via de website, en niet via Tweetdeck

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
14.5K

Het beste antwoord

Je kunt alleen een DM versturen naar mensen die jou volgen, daar kan een probleem zitten.
Als degene die jij een DM wilt sturen jou niet volgt, kun je of diegene noemen in een openbare tweet in de hoop dat het gezien wordt in de mentions en diegene reageert, of bij het profiel kijken of iemand misschien een webpagina noemt waarop een contactmogelijkheid staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je gaat naar het persoonlijk profiel van diegene die je een DM wilt sturen. Helemaal rechts zie je op zijn profiel een silhouet. Als je daarop klikt, opent een keuzemenuutje. Druk op de tweede optie, een privébericht versturen. Dan opent het tweetvakje waarin dit kan. Let op, je hebt weer maar 140 tekens tot je beschikking. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel:
Ga gewoon naar twitter.com & log in.
Daarna kom je dus op de homepage.
In het bovenste balkje staat er een icoontje
(Zie bijgevoegde afbeelding). Het is de bedoeling dat je op dat icoontje klikt. Vervolgens krijg je lijstje voor je. In dat lijstje staat o.a. ''Direct messages''. Daar klik je dus weer op. En dan ''New message''.