Natuurlijk niet. Dan kun je ook de verkoop van messen verbieden. Je kunt er je brood mee smeren, maar ook iemand mee vermoorden. Op zich is TOR een mooie uitvinding. Helaas gebruiken ook engerds het.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

TOR is zeer zeker niet strafbaar. Doordat dit programma de laatste tijd in het nieuws is geweest in verband met pedofielen (Robert M.), drugs- en wapenhandel (EénVandaag) is het net alsof dit een programma voor criminelen is. Maar dit is beslist niet zo.

Naast dit soort 'mafkezen' heeft TOR ook een belangrijke rol gespeeld bij onder meer de Arabische lente.