waarom bestaan er site's als http://www.pro-ana.be ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Omdat iemand die site maakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom bestaan er blauwe M&M's?
Amadea
12 jaar geleden
Nou, er zit wel extreem verschil tussen snoep en een geestesziek persoon die tieners aan wil zetten tot het ontwikkelen van een akelige stoornis....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt qua antwoord op de vraag, omdat het kan/omdat iemand het doet. Als niemand een blauwe M&M zou willen (of M&M's in het geheel) zou het snel stoppen, als niemand de site zou bezoeken zou het ook snel afgelopen zijn. Dat de site een stuk controversiëler is dan M&M's is een hele andere kwestie. Vraag en aanbod is volgens mij de enige factor hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het een levensstijl is die veel meisjes (niet alleen hoor) aanspreekt.
Tjah, de media enzo he.
Maar het is echt ziek, kijk er maar niet op
(ex-anorexia patiënt)
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zou het geen levensstijl noemen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie reactie,Ritsuka
Ik heb zelf de diagnose Anorexia Nervosa gekregen en het is een ziekte, geen manier van leven.
Belachelijk omdat te beweren.
Een vriendin van mij is aan de gevolgen overleden en ik lever elke dag een strijd met mezelf en dat is echt vreselijk en daar wordt je niet gelukkiger van..
En al helemaal niet in combinatie met Borderline.
ProAna site's zijn ziek en gestoord en zouden niet moeten bestaan.
Ik heb hier op GV PB's gekregen van proAna's en 'Wannarexia's ("Hoe blijf jij zo dun?"-dat soort vragen!)en ik wil daar niks mee te maken hebben.
Die site's bestaan omdat er nou eenmaal ook hele domme mensen bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoelde, ZIJ noemen het zelf wel een levensstijl, maar dat is het natuurlijk niet echt.
noem het maar gewoon ziek.

Antwoorden (1)

Omdat er blijkbaar behoefte aan is om met mede-anorexia patiënten te praten en dan niet op een negatieve manier. Als er geen bezoekers/leden zouden zijn, zou het snel afgelopen zijn.