Waar kan ik de pagina's die ik als 'Vind ik leuk' heb gemarkeerd terug vinden op Facebook?

Ik heb een aantal pagina's gemarkeerd met 'Vind ik leuk', maar ik heb geen idee waar ik terug kan vinden bij welke pagina's ik dit allemaal heb aangegeven. Op mijn timeline is dit in elk geval niet terug te vinden, omdat ik de berichten daar heb uitgeschakeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
28.8K

Het beste antwoord

Bij Info. En als je de tijdlijn gebruikt, staat het ergens in het overzicht onder je "Omslagfoto".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar dan precies? Ik zie diverse dingen staan: Opleidingen, woonplaats, hobbies, etc. Maar verder niets over de pagina's die ik "geliked" heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij zie ik het ook niet altijd direct staan. Het lijkt wel of FB dit soort dingen "random" op je profielpagina zet. Als je het niet ziet staan, dan kun je het vinden onder het "pijltje naar beneden" - rechts van het 'balkje' met verschillende onderdelen, onder je omslagfoto (bij mij staat er een "2" bij, dus er zijn nog 2 onderdelen die blijkbaar niet in dat balkje passen). Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Het is nu helemaal duidelijk! :-)