Functies facebook werken niet goed of verdwijnen zelfs. Wat is er mis?

Op mijn facebook gebeuren sinds twee weken rare dingen.
Prikbordberichten verdwijnen, recente en iets minder recente. Reacties erop komen niet binnen, hoewel mensen gezegd hebben dat ze erop gereageerd hebben. Soms krijg ik een melding binnen dat er een reactie is gepost, maar er komt niks te staan. Als ik naar een ander profiel wil krijg ik soms een wit scherm. Facebook reageert traag en loopt regelmatig vast. Tevens verdwijnen vriendenuitnodigingen enz enz.

Ik dacht: ik heb nog geen tijdlijn, misschien ligt het daaraan. Echter na het installeren is nog steeds niks veranderd. Er is echter een probleem bijgekomen. Soms is mijn pagina een tijdlijn en soms niet (dus hoe die normaal is). Heeft iemand ditzelfde probleem of weet iemand de oplossing? (Ik heb trouwens geen verstand van computers, dus niet te moeilijke ict-termen:P)

Alvast hartelijk bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

dat klinkt als een internetbrowser die kuren heeft en dat ligt niet aan facebook.

je kan proberen om een paar andere browsers te installeren of de browser die je hebt te vernieuwen naar de nieuwste versie. en kijk dan of probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb precies hetzelfde, alleen dan niet op mn laptop maar op mn telefoon .. op mn laptop werkt alles prima. Moet ik op mn telefoon ook een nieuwere internet browser hebben? en zo ja hoe werkt dit? Ook krijg ik notificaties van statussen/reacties etc in het engels, terwijl ik facebook we op nederlands heb staan .. vreemd.