Om 3G in-en uit te schakelen, open je de systeeminstellingen en scroll naar de cellular optie (telefoonoptie oid). Hier vind je een schakelaar genaamd 3G-verbinding, die je kunt uitschakelen door naar links of rechts te vegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan op mijn mobiel cellular niet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je telefoon in het nederlands is ingesteld zie je iets anders wat et op moet lijken. Anders kun je tijdelijk je telefoon in het engels zetten en dan cellular zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje want ik heb het gevonden