Wat betekent "Flushen naar schijf (1925)" bij uTorrent?

Tijdens het downloaden staat er opeens "Flushen naar schijf (1925)" Wat houdt dit in? Het getal tussen haakjes wordt steeds kleiner.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Het beste antwoord

Flushen is niks anders dan het wegschrijven naar de harde schijf of ander medium in je computer van een schrijfbuffer. Normaal zie je dit niet zo snel...defragmenteer je harde schijf een keertje of zorg voor meer ruimte (schoonmaken of uitbreiden of vernieuwen) want dan gaat het sneller of je ziet de tekst niet meer. Dat het aftelt is logisch want hij schrijft dus de "buffer" weg....