de spelling controle in live mail wordt in het engels gedaan. hoe stel ik live mail in op nederlands?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Als je in je postvak in staat, heb je rechts bovenin de knoppen "messenger" en "opties". Klik op opties en dan op meer opties. Bij jou zal dit dan waarschijnlijk in het engels staan "Options" :-) Daar in dat menu kan je de taal (language) selecteren. Klik op Nederlands en je Hotmail is ingesteld op Nederlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voorgaande helpt alleen de taal naar Nederlands te zeten.
Er is een tweede stap nodig:
Kies: Postvak in.
Open een nieuw document/e-mail. Klik dus op nieuw.
Klik op rechtermuisknop.
Kies: Spelling talen.
Klik: kies Dutch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let op!!! Nadat je op "nieuw" geklikt hebt eerst de cursor in het veld zetten waar je de e-mail schrijft.