Hoe kan ik veranderen dat je mijn filmpje op youtube ook op internet op ipod/telefoon kan zien?

Ik heb afgelopen 2 dagen 3 filmpjes gemaakt. Ik wilde ze met mijn telefoon laten zien, 2 van de 3 lukte.. 1 dus niet. Als ik daar op klik staat er "De maker van deze video staat afspelen op een ipod niet toe" hoe verander ik dit?? ik kan me namelijk niet herinneren dat ik zoiets heb aangevinkt..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je het in een ander bestandstypen gemaakt?

Het beste antwoord

1. Ga naar videobeheer, klik op je kanaal ding rechtsboven, daar staat het.
2. Ga naar je video en klik op gegevens bewerken.
3. Scroll naar beneden.
4. Zoek op SYNDICATIE.
5. Klik erop en '' check '' de optie : Ja, deze video beschikbaar maken op mobiele telefoons en tv.
6. Nu scroll je naar boven en klik je op de blauwe knop : wijzigingen opslaan.
7. Als het goed is ben je nu klaar. Bij mij lukt het zo ook altijd.

Succes!