Waarom doet Chatroulette het niet ?

Wij wouden even op chatroulette gaan maar hij doet het niet, links boven waar normaal 'start' staat, staat nu 3 keer conecting en er gebeurt niks! dit heb ik laatst ook al gehad, kan iemand zeggen hoe dat komt en wat ik moet doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Heb even voor je gekeken maar bij mij doet hij het gewoon.
Zou misschien aan je verbinding kunnen liggen.
Maar verder zou ik het niet weten.
Heb je al geprobeerd in een andere browser te openen?

Toegevoegd na 49 seconden:
ik zie dat je google chrome gebruikt,probeer het is met mozilla firfox of IE.
Als het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat bovenin meerdere keren"server connecting" mogelijkerwijs is de server tijdelijk slecht bereikbaar. Probeer het daarnaast eens met F2, dit is een sneltoets voor start. Stop is F3