Hoe kan ik video's van YouTube downloaden zodat ik het als bestand op mijn computer heb staan?

Zodat ik het bijvoorbeeld kan afspelen in Windows Media Player of op Usb kan zetten.

Ik download liever geen vage programma's (als het niet hoeft) die rare toolbars en virusachtigige zaken met zich meebrengen.

Dank u!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

Ga naar Google en zoek naar
Free YouTube converter
Je hebt 2 soorten, alleen de mp3's op je computer opslaan of ook de filmpjes (2 verschillende programma's)
Tijdens de installatie word je gevraagd of je een toolbar wilt en dat soort dingen, als je gewoon nee antwoord is er niks aan de hand en is alles veilig.
Bij instellingen kan je dan de map selecteren waar je het wilt plaatsen, dit staat standaard ingesteld op je mal 'muziek'

Dit is de link voor het programma om het als video op je computer te zetten
http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm

Als bron heb ik de link van het programma om alleen mp3's te downloaden toegevoegd

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met het programma NetTransporter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het progamma youtube converter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd zamzar.com,
Het is gratis en het resultaat wordt naar je mail gestuurd. Je kan hele filmpjes naar je mail laten sturen maar bijvoorbeeld ook alleen het muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet even de "GemistDownloader" op je pc:
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/
Daarmee kun je ook video's van allerlei andere websites (zoals www.uitzendinggemist.nl) downloaden.

Ga daarna naar de video op YouTube die je wilt downloaden en klik op Delen (zie afbeelding). De code die nu verschijnt kopieer je. Dan open je de GemistDownloader en klikt op "Een video van YouTube downloaden". Daar plak je de code in het venster (zie 2e afbeelding). Klik op "Verder" en geef bij stap 2 ("video opslaan als") de map op je pc aan waar je de video wilt opslaan.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011