hoe krijg je godsword op runescape en veel geld en hoe kan je makkelijk traine op runescape

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik zou veel trainen op vissen. Daarmee verdien je veel geld. Wacht op feestdagen als kerst en zorg dat je een zeldzame party head krijgt / koopt. Wacht totdat deze meer waard is geworden koop rune armor en verkoop het voor meer. Verder weet bijna niemand hier wat af over runescape en ik speel het al langer dan 5 jaar niet meer dus kan je beter je vragen stellen volgens mij op forums over runescape.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begin maar even met de beste manier van Runescape om geld te verdienen: Nature runes craften. Het makkelijkste is om dit te doen met 'spirit graahk pouches' en een 'ring of dueling'. Het werkt als volgt:
1)Ga naar de castle wars bank
2) summon je spirit graahk
3) vul je inventory met pure essences
4)gebruik de scroll van je graahk om naar de jungle te teleporteren.
5)loop naar de Nature tempel
6) craft je nature runes
7) teleporteer met je ring of dueling terug naar castle wars.
herhaal dit en je verdient al snel 200k per uur.
voor deze manier heb je minstens 44 runcrafting nodig.
als je 91 runecrafting hebt maak als snel 800k per uur.
Een simpelere manier van geld verdienen (deze gebruik ik zelf) is monkfish/sharks vissen. Voor monkfish vissen heb je de quest Swan Song nodig.
me beide(sharks en monksfish) verdien je tussen de 100 en 200k per uur. Fishing level 70+ is aangraden voor monkfish. Aan sharks zou ik niet beginnen voor fishing 90.
Ik zelf heb mijn Bandos Godsword in 3weken verdient. Hier een overzictje met goede manieren om te trainen:
melee: soul wars
hitpoints: soul wars
magic/ranged: soul wars
prayer: ectofunctus
crafting: bow strings
woodcutting: yews
fishing: monkfish
firemaking: maple logs
cooking:trout

Als je nog meer wilt horen vraag je het maar =P