Facebook voor de iphone app kapot?

Iedere keer als ik wil inloggen op mijn facebook app van mijn Iphone doet hij het niet, en dan weer wel, of hij logt spontaan uit zichzelf uit. Andere accounts doet hij het prima, maar niet met mijn account. Ook op de iphone van mijn vriend schijnt mijn account niet in te kunnen loggen, hiermee sluit ik uit dat het aan mijn telefoon ligt. Ik heb alsnog de app eraf gegooit, de telefoon opnieuw opgestart, en de app opnieuw geinstalleerd en nog doet hij het niet. Heb in de instellingen van mijn account gekeken, gameapps verwijders en mogelijke conflikten van mijn prikbord verwijders maar niets schijnt te helpen. Dit gebeurde gewoon van de een op andere dag. Wat is er toch anders aan mijn account dan aan een ander account (welke het wel gewoon prima doet op de app), Waarom doet hij het niet? Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik zou de app verwijderen en er dan weer op zetten. Als het dan niet werkt, zou ik contact opnemen met Apple of met de maker van de app.