Waar kun je een goed, gratis, emailadres openen?

Ik heb jaren een mail.com account gehad, maar wil hier vanaf, omdat ze me ziek maken met allerlei popups en pop unders en nog irritantere reclame.

Ik wil GEEN gebruik maken van gmail.com

Waar kan ik gratis een emailadres aanmaken dat veilig is, voldoende opslagruimte biedt, relatief spamvrij is en me niet gekmaakt met de meest irritante reclames?

Toegevoegd na 1 uur:
Toevoeging: ik wil een EXTRA emailadres, naast het adres van mijn provider.

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer hotmail / live Zeer handig in gebruik en relatief weining reclame

Bronnen:
Hotmail.com

hotmail ? ;d

Domme vraag misschien, maar je hebt toch een emailadres van je provider ? Die is over het algemeen veilig ( anders wordt het sowieso tijd voor een andere provider), heeft normaal gesproken geen last van reclame en biedt voldoende opslagruimte; tenzij je alle mail op de server laat staan natuurlijk. Toegevoegd na 4 uur: Mischien moet je gewoon je eigen provider worden. Bij MijnDomein kost een domeinnaam met email faciliteiten €19,- euro per jaar. Ben je van al je problemen af en heb je ook nog de naam die je wilt.

Hotmail.nl (of .com) of live.nl, yahoo, gmail vind ik prima. De minste spam krijg ik op yahoo, maar op de andere kun je die gewoon markeren als spam en dan komen ze ook niet meer in je postvak terecht. Gmail heeft volgens mij de grootste opslagruimte (7 Gb).

De beste manier om geen spam te krijgen is door je email adres met niemand te delen. Ik heb zowel een tweede hotmail als gmail adres waarop nooit spam komt. Ik heb ook een adres bij mail.yahoo.co.uk wat ook nagenoeg spamloos is. Op ieder adres kan je last van spam krijgen. De beste manier om dit te voorkomen is door: 1- Nooit meedoen aan maillijsten met grappige mailtjes. (mensen die dat soort dingen sturen moet je nooit je mailadres aan geven) 2- Je mailadres NOOIT aan bedrijven doorgeven. (ook niet wanneer je er iets koopt) 3- niet een vanzelfsprekende naam gebruiken. Spammers gebruiken bijvoorbeeld een random naam @whatever.com om naartoe te mailen. Als ze mazzel hebben krijg jij het ook. Voor mensen die je niet 100% vertrouwd dat ze niet aan kettingbrieven meedoen moet je gewoon niet je mailadres aan verstrekken. Leuk idee als adres is om bijvoorbeeld je telefoonnummer als emailadres te gebruiken met een letter combinatie. Succes.

www.yahoo.com gebruik ik al jaren met genoegen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100