Heb genoten van BBC's "Britain's Next Big Thing". Zou de serie graag nog eens zien. Op pagina BBC staat niet HOE dat mogelijk is. Weet iemand het?

Erg inspirerende en leerzame serie. De website is overigens bbc.co.uk Alvast bedankt!

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b010hgwc/episodes/guide

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Via de site vn de BBC kan je heel veel eigen productiies terug zien , echter alleen als je uit de UK komt. Om dit te omzeilen zal een programma als Hide-IP kunnen gebruiken. In dit progje kan je een ip adres uit de UK nabootsen waardoor je de programma's terug kan zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je meer info geven over dat programma (Hide-IP) geven? Betrouwbaar? Kosten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het zelf eens van usenet geplukt. Programma werkt heel simpel en betrouwbaar. Ik heb er nooit iets geks aan kunnen ontdekken.
onderstaand de link naar de leverancier. http://www.platinumhideip.com/
Je kunt het programma natuurlijk ook via youtube opzoeken en terugkijken.