kan ik mijn mail van outlook express openen op mijn pc met windows 7?

ik heb 2 laptops ,waarvan 1 met windows xp en de andere mini laptop heeft windows 7 .
kan ik op de mini laptop kijken naar mijn mail van outlook express?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op Windows 7 bestaat Outlook Express niet meer, dat is vervangen door Windows Live Mail, wat vrij veel overeenkomsten vertoond met Outlook Express (zo niet hetzelfde is).

Als jij daar het mailprogramma installeert, dan kun je je mail ook op je minilaptop bekijken.
Zet dan bij instellingen even het vinkje aan bij "mailberichten bewaren op de server", anders kun je ze later niet meer in je xp-computer binnenhalen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Wat je eventueel ook kunt doen is gewoon je webmail gebruiken om de mail te lezen als je met je Win7 computer bezig bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Outlook Express bestaat niet meer voor Win7, dus dat zal je niet gaan lukken.
Als het goed is, dan kun je bij windows instellen of je Outlook of Outlook Express wilt gebruiken als mailclient.