hoe zet je het accent ' op letters op internet ? Want het lukt niet met ctrl enkel bij tekstverwerking.

Toegevoegd na 8 minuten:
op de letters a of o vb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Bedoel je é? dat is gewoon ' en dan komt hij niet in beeld maar als je daarna e toetst krijg je é

Toegevoegd na 8 minuten:
á ó gewoon op dezelfde manier à ò Kan ook maar dan staat dat links boven je toetsenbord onder ~
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je é bedoelt dan doe je gewoon ' (naast de enter toets) en dan de letter die je wilt bijvoorbeeld de é en als je de è wilt dan moet je tilde (bij escape, of afgekort esc) + de letter die je wilt. en met ë is shift+' en dan de letter die je wilt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovengenoemde antwoorden werken op de meeste computers, echter niet op de mijne (geen idee hoe het komt....) Ik gebruik altijd de ALT-codes.

Zorg dat numlock aanstaat, houd dan ALT ingedrukt en toets in bijv. 130 in. Laat dan ALT los en é verschijnt.
é 130
â 131
ä 132
à 133
å 134
ç 135
ê 136
ë 137
è 138
ï 139
î 140
ì 141