Ik zoek een filmpje van een systeem administrator die een klant helpt

Het zijn 2 afleveringen, aflevering een: de man speelt halo en dan wordt hij gebeld of hij de mailserver wil herstarten en hij kijkt mee op een bureaublad waarvan alle pictogrammen zijn neergezet in fuck u en een penis.
deel 2 gaat over dat hij een klant helpt (zelfde man) die een excelsheet heeft in zijn word. het is versneld afgespeeld (de stemmetjes). Ik kan het niet vinden, weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bedoel je deze?
http://www.thewebsiteisdown.com/salesguy.html

Toegevoegd na 7 minuten:
Hier staan de anderen:
http://www.thewebsiteisdown.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is hem, staat deel 2 er ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staan er nog meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik vond ook een episode 3 remain calm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies wat ik zocht.. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is deel 2, superbedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat begrijp ik
maar we waren binnen een bestek van enkele minuten dezelfde vraag aan het oplossen.
Toen ik begon met zoeken stond er nog geen antwoord, toen ik me ingezonden had wel al
dan ontkom je er niet aan dat je hetzelfde antwoord geeft, toch?