Ik heb Google Chrome, maar als ik de geschiedenis verwijder en vervolgens de verwijderde url intik herkent die hem nog. Wat kan ik hieraan doen?

Ik bedoel dat als ik bijvoorbeeld naar www.google.nl ga en daarna alle geschiedenis verwijder en ik typ in de zoekbalk www.g dan herkent die google al terwijl ik hem verwijdert heb. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb zo'n vermoeden dat je de optie: "automatisch aanvullen" hebt aanstaan.

Als ik in google chrome het volgende intik:
http://www.bak
dan krijg ik als suggestie inbeeld al http://www.bakker-hillegom.nl en ik kan je verzekeren dat ik nog nooit een site van een bakker in hillegom bezocht heb.

Wat betreft google: chrome is van google, dus als je www.g intikt is het eerste dat ze zullen laten zien www.google.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de "sleutel" klikken rechtsboven.
Op opties klikken.
Links op Geavanceerde opties klikken.
Klik op "browsegegevens wissen.."

Selecteer achter "De volgende items verwijderen uit: "Het eerste gebruik."

Vink alles aan behalve de onderste twee (anders ben je opgeslagen w8woorden kwijt.

Klik op Browsegegevens wissen.

Even wachten en het is opgelost!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een andere pagina die je ooit hebt bezocht? Google chrome is van google, dus mogelijk herkent hij hem daarom gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel apart, nog nooit gezien een dergelijk probleem! Je hebt toch niet halverwege het wissen gestopt omdat het te lang duurde neem ik aan? Probeer het anders nog eens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Phoe.. Je weet ook zeker dat je hebt geselecteerd: 'vanaf het eerste gebruik'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u wilt voorkomen dat items uit uw browsegeschiedenis in uw adresbalk worden weergegeven, volgt u de stappen hierboven om uw volledige browsegeschiedenis te wissen. U kunt ook de voorspellingsservice voor de adresbalk uitschakelen als u niet wilt dat Google Chrome de zoekopdrachten en webadressen afmaakt, die u in de adresbalk typt. http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95537 Als dat het niet is eindigt het voor mij ook. Laatste hint die ik je kan geven is contact opnemen met Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels als reactie toegevoegd, maar helaas. Had nog niet aan deze optie gedacht, aangezien ik het probleem "anders" zag. Kende de optie overigens wel!
na het verwijderen van je b-hostory ook alle geopende internetschemen afsluiten. De wijziging is pas van kracht bij het heropenen van de browser.