Hoe zorg ik ervoor dat ik geen mails meer verstuur die niet van mij zijn?

IK keek laatst terug bij verzonden berichten, en zag allemaal e-mails die ik nooit verstuurd had! Aanbiedingen voor krasloten naar mijn contactpersonen, en andere zaken. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb trouwens een Anti-virus van Norton

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Er zit een virus op je computer die je eraf moet halen dmv antivirussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verander je wachtwoord van je email
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft geen zin. De virussen moeten verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft wel zin. Waarschijnlijk is zijn account gehacked als het een webmail betreft. Praten we over Outlook dan is het een virus.
ronron1212
12 jaar geleden
Juist ja het hoeft geen virus te zijn maar gehacked