waar zip bestand te downloaden zetten? (400mb)

Hallo,

Ik wil foto's delen met een band die ik gefotografeerd heb.
het is ruim 300 MB aan foto's weet iemand waar ik dit te downloaden kan zetten?
Ik heb ze verpakt als zip.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Ik zou gaan voor www.uppit.com.

Gebruik het zelf ook altijd, ben er zeer tevreden over.

Toegevoegd na 29 seconden:
Dat is maximaal 500 MB, genoeg voor jou dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox.com krijg je gratis 2GB aan ruimte.
Daarnaast kun je de bestanden gewoon in een map op je computer plaatsen waarna de bestanden automatisch geupload worden. Indien je daarna iets aanpast in diezelfde map wordt het automatisch geupdate.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met MijnBestand.nl kunt u gemakkelijk & veilig grote bestanden versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder aanmelding kan je bij wetransfer tot 2 GB versturen. Gaat makkelijk en snel en ze blijven 2 weken daar staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet er een wachtwoord op en gooi hem uit in de piratenbaai of andere torrentsite. Dan hoef je alleen de link of .torrent te sturen naar diegene.