Hoe reset ik een draadloze router en stel ik hem opnieuw in?

Ik heb een HTC ChaCha.
Wij hebben thuis een router.
Als ik verbind, kan ik niet op internet, Twitter, Facebook enz.
Volgens sites moet ik de router resetten.
Hoe moet ik alle instellingen (WEP-Sleutel bijv.) weer terug zetten?
Is daar een handleiding voor ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Even kijken waar de "pinhole" zit een heel klein gaatje waar je een naald in kan doen. Deze moet je dan even ingedrukt houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek inderdaad naar een klein gaatje meestal achterin waar je in kan prikken en houd die even in (meestal tot de lampjes knipperen) en dan zou het gedaan moeten zijn. zo niet? dan zit er misschien een WPS knop op de router(of een of andere knop) hou die dan net zo lang in totdat de lampjes uit gaan, de router herstart dan en tada alles is gereset naar de standaard instellingen