Kan ik zoekresultaten bij google uitsluiten, zodat ik deze niet te zien krijg?

Als ik zoek naar foto's kom ik sites tegen met betaalde foto's, zijn deze resultaten op een of andere manier te blokkeren of uit te sluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (1)

Bij de zoekterm die je bij Google invoert zou je een term kunnne toevoegen zodat je de betreffende site uitschakelt.

Stel bijvoorbeeld dat de je een foto zoekt van Pipi Langkous maar als je die invoert dan krijg je vrijwel alleen maar resultaten van www.durefoto.nl en van www.payforpics.com

Dan moet je je deze zoekopdracht letterlijk overnemen:
"Pipi Lankous" -durefoto.nl -payforpics.com

Door Pipi Langkous tussen "aanhalingstekens" te zetten zoek Google alleen letterlijk op de zoekterm en niet naar de woorden apart.
door een - voor de naam van een site of voor een zoekterm te zetten, filtert Google alles moet die term uit de zoekresultaten.

Hier nog meer zoektips van Google:
http://sites.google.com/site/zoektips/nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is dit de correcte wijze:
"Pipi Langkous" -site:durefoto.nl -site:payforpics.com